ΑγάπαΜε Αν Dolmas

ΑγάπαΜε Αν Dolmas Contact information, map and directions, contact form, opening hours, services, ratings, photos, videos and announcements from ΑγάπαΜε Αν Dolmas, Kitchen/Cooking, Kozáni.

ΝΕΑ ΣΕΛΙΔΑ μετα το χακάρισμα της προηγούμενης....
Το dolmadaki είναι ενα food blog για αυτούς που αγαπάνε το φαγητό και Dolmaνε να το παραδεχτούν! Εύκολες,έξυπνες και οικονομικές συνταγές καθώς και διάφορα κουζινομυστικά σας περιμένουν!

Τι κάνετε συμπεθέρες μου; Προσπαθώ να ανακτήσω την παλιά σελίδα, και το υλικό και δεν μπορώ !2 χρόνια σχεδόν έχει που με...
28/05/2026

Τι κάνετε συμπεθέρες μου;

Προσπαθώ να ανακτήσω την παλιά σελίδα, και το υλικό και δεν μπορώ !
2 χρόνια σχεδόν έχει που με χακαρανε και συνεχίζουν τις προσπάθειες και στην νέα σελίδα και στο προσωπικό μου προφίλ!
Καθε μέρα ενημέρωση ότι προσπαθεί να συνδεθεί κάποιος απ το Βιετνάμ!
Με έχουν ταράξει ! Στο τσακ είμαι να πάω Βιετνάμ και να αρχίσω να δέρνω όποιον κρατάει κινητό!!

Οχι τίποτα άλλο, αλλά σας έχασα dolmadakia μου!
Έχασα επαφές που είχα για χρόνια!
Εχασα τα σχόλια μας και τα νέα μας :(

Για να πνίξω τον θυμό μου και τη στεναχώρια μου, είπα να κάνω μια πίτα.
Να ανοίξω τα φύλλα, σαν ένα είδος γιόγκας, και να ετοιμάσω την πίτα κάνοντας ανασουλες χαλάρωσης.
Απ την άλλη όμως, σκέφτηκα και το χάος της κουζίνας με αλεύρια, λάδια, λεκανακια, κλπ και στο τσακ ήμουν να αρπάξω τον πλάστη, σαν νίντζα, και να πάω Βιετνάμ !

Γιαυτό ανασκουμπώθηκα και ετοίμασα μια εύκολη πίτα, με φύλλο κρούστας.
Μια πατσαβουροπιτα αλμυρή ή αλλιώς τσαλακωτή τυρόπιτα που γίνεται εύκολα και γρήγορα 🙂

Το μυστικό συστατικό είναι η σόδα, για να είναι αφράτη!

3 ΜΕΓΑΛΑ ΑΥΓΑ
1 ΚΕΣΕΔΑΚΙ ΓΑΟΥΡΤΙ
ΑΛΑΤΙ ΠΙΠΕΡΙ ΡΙΓΑΝΗ
1 ΤΕΝΕΚΕΔΑΚΙ ΣΟΔΑ Η ΑΝΘΡΑΚΟΥΧΟ ΝΕΡΟ
ΤΥΡΙ ΦΕΤΑ 300-400ΓΡ
1 ΠΑΚΕΤΟ ΦΥΛΛΟ ΚΡΟΥΣΤΑΣ (10 ΦΥΛΛΑ)
ΛΙΓΟ ΒΟΥΤΥΡΟ ΚΑΙ ΛΑΔΙ ΓΙΑ ΤΑ ΦΥΛΛΑ

ΨΗΣΙΜΟ ΣΤΟΥΣ 180 ΒΑΘΜΟΥΣ, ΑΝΤΙΣΤΑΣΕΙΣ, ΓΙΑ 30-40 ΛΕΠΤΑ ΝΑ ΡΟΔΙΣΕΙ

περισσότερα εδώ--> https://youtu.be/0jQTwWG3lxE

Την ετοίμασα στο τσακ μπαμ. Ενα μπωλ λέρωσα για το μίγμα και το ταψί!

Εννοείτε δεν χαλάρωσα και αγχώθηκα και για το ψήσιμο, και για τις θερμίδες !
Αναγκάστηκα θα βγω για ψώνια και κοκτέιλζ και θα βάλω και λίγη πιτούλα στο αλουμινόχαρτο για να τσιμπολογήσω μαζί με το μοχιτο, για να μη με πειράξουν τα χορτάρια που έχει μέσα !

Αποθηκεύστε τη συνταγή και δοκιμάστε την!!
Και αν θέλετε, αφήστε κάνα σχόλιο ή προσκαλέστε συμπεθέρες στην σελίδα :)

Μια νύχτα με φεγγάρι, εκεί που είχα χουχουλιάσει και είχα χαθεί στην αγκαλιά του Μορφέα καταβεβλημένη απ την κούραση της...
17/05/2026

Μια νύχτα με φεγγάρι, εκεί που είχα χουχουλιάσει και είχα χαθεί στην αγκαλιά του Μορφέα καταβεβλημένη απ την κούραση της καθημερινότητας..... ΜΠΑΜ!

μπάμ αναλαμπής!!!
καλεεεεε ήρθε ο Μάης, κοντεύει να τελειώσει κιόλας!!!
Πότε θα πας μαρ Τασίτσα να μαζέψεις σύκα για γλυκό κουταλιού;
Θα σε προλάβουν όλες οι θειές που θα ξαμολυθούν στις συκιές, και θα μείνεις πάλι με την όρεξη...

Ένας λογικός άνθρωπος, στον ύπνο του σκέφτεται άλλα πράγματα.......
Μια τρελή λιχούδα, σκέφτεται και χαρτογραφεί όλο το "τσάμπα" πράμα της φύσης!
σύκα, βατόμουρα, τσάι, χαμομήλι κλπ, κλπ, κλπ

ΤΕΤΧΙΑ είμαι :)
Το πρωί, έφυγα νωρίτερα απ το σπίτι να προλάβω να περάσω απ τον δρόμο των συκεών να κόψω κίνηση....

Η Ευρώπη έχεις τους δρόμους του κρασιού, η Κοζάνη έχει τον δρόμο με τις συκιές και είναι και εφιάλτης!
Εφιάλτης γιατί μαλώνουμε όλες όποιες βρεθούμε ταυτόχρονα σε μια συκιά.
Ε, και τις άτιμες τις μπάμπες ρε φίλε! Σαν τα αγριοκάτσικα ορμάνε και τα κόβουν όλα!

Φυσικά οι εντός πόλεως είχαν ήδη μαζευτεί.
Δεν είχα χρόνο όμως να βγω παγανιά εκτός...
Μόλις σχόλασα, γκάζωσα το αμαξάκι μου και βουρ στην γνωστή μεγάλη συκιά λιιιιιιγο έξω απ την Κοζάνη.

Καλημέρα Dolmadakia! Τι κάνετε; Αν και βροχερή η μέρα σήμερα, πήγα στην λαϊκή και πήρα φράουλες για μαρμελάδα Σας έχει τ...
09/05/2026

Καλημέρα Dolmadakia!
Τι κάνετε;
Αν και βροχερή η μέρα σήμερα, πήγα στην λαϊκή και πήρα φράουλες για μαρμελάδα

Σας έχει τύχει κι εσάς μόλις φτάσετε σπίτι οι φράουλες να ξεκινούν την καλλιέργεια πενικιλίνης ;
Σα να τους πιάνει μια κατάθλιψη που τις πήρατε απ τον πάγκο που τις θαύμαζαν όλοι, και αρχίζουν την αποσύνθεση;

Δεν ξερω γιατί έγινε αυτο.
Να φταίει το φένγκ σούι;
Να φταίει η αύρα του σπιτιού;
Να φταίω εγώ που δεν μπορώ να συντηρήσω ούτε 1 γλάστρα;;;
Να φταίνε οι φράουλες;
(Έκφραση Ογκουνσότο «Πως γκενεν αυτο??»)

Ήταν τόσο υπέροχες στον πάγκο στη λαϊκή και ζηλευτές!

Ανασκουμπώθηκα να τις φτιάξω γρήγορα πριν χαλάσουν όλες

Οι περισσότερες πήγαν για μαρμελάδα.
Ευτυχώς για γλυκό ήταν αρκετές για ένα βαζάκι το οποίο θα εγκαινιαστεί το Πάσχα με παγωτό βανίλια 😉

Ξεκίνησα πρώτα να κάνω το γλυκό γιατί αν μου έλιωναν θα έφτιαχνα κατευθείαν μαρμελάδα μαζι με τις άλλες.

1 κιλό φράουλες
800γρ ζάχαρη
μισό φλ νερό
λίγο χυμό λεμονιού

Περισσότερα εδώ—>
https://youtu.be/cu4uksckbbo

Δοκίμασα μια και λιώνει αμέσως στο κουτάλι.

Αν έχετε βάφτιση ή γάμο, είναι ωραία ιδέα να δώσετε μαρμελαδίτσες ή λικερ φράουλα για μπομπονιέρες.
Πάρτε μικρά βαζάκια ή μπουκάλια και γεμίστε τα.

Για περισσότερες φραουλένιες συνταγές:
🍓 Μαρμελάδα: https://youtu.be/VOTMtBTO9yw
🍓 Κέικ με φράουλες & σοκολάτα:
https://youtu.be/UwNlQ91LE-E

"Βάλε καφέ να στα πω"...Πόσο μ αρέσει να μαζευόμαστε οι συμπεθέρες ή με την αδερφή μου, για απογευματινό καφεδάκι!Η καθη...
07/05/2026

"Βάλε καφέ να στα πω"...

Πόσο μ αρέσει να μαζευόμαστε οι συμπεθέρες ή με την αδερφή μου, για απογευματινό καφεδάκι!

Η καθημερινότητα και η ρουτίνα ορισμένες φορές μας απομακρύνουν απ την οικογένεια και τους φίλους.
Πλέον δύσκολα βρίσκουμε χρόνο χωρίς αυτό να σημαίνει οτι ξεχνάμε η μιά την άλλη.

Με πήρε τηλέφωνο η αδερφή μου στο σχόλασμα, «έβαλα καφέ να πιω, άνοιξα και κάτι γκοφρετίνια και λιγο κεικ. Πάλι θα γουρουνιάσω μόνη μου»...
Το πιασα το σύνθημα!!
Πριν προλάβω να της πω «εγώ καφέ δεν πίνω» μου είπε οτι εχει και χυμό!
«Σε δυο λεπτά είμαι εκει» της λεω και έφυγα βολίδα!!

Αράξαμε στο σαλόνι και αρχίσαμε το κουτσομπολιό!
Ούτε καταλάβαμε πως πέρασε η ώρα!
Καιρό είχαμε να μαζευτούμε για καφέ με κεράσματα.

Βρέχει κιόλας , οπότε μια χαρά χουχουλιάσαμε.
Οι σωστές συμπεθέρες έχουν ραντάρ όμως, και μας πήραν χαμπάρι.
Τσουπ τσουπ ήρθαν άλλες δυο και αναγκαστικά ανοίξαμε και μπισκοτάκια, ψήσαμε και τυροπιτάκια.
Κλάψαμε λίγο τις θερμίδες, αλλά έτσι προστάζει το σαβουρ βιβρ των συμπεθέρων!

Πάντα μου άρεσε να παρατηρώ την μάνα μου με τις δικές της φίλες όταν μαζευόταν για καφέ.
Εννοείτε χωνόμουν σαν ποντίκι να αρπάξω κάνα πετιφούρι ή ότι είχαν άλλο συνοδευτικό.
Και πάντα παρακαλούσα να μεγαλώσω γρήγορα ώστε να μαζεύομαι κι εγώ με τις δικές μου για καφέ, κεράσματα και κουτσομπολιό!

Όπως όταν εμείς τα κορίτσια παίζουμε κουζινικά, με αέρα κοπανιστό για καφέ και κέικ απο λάσπες!
Έχουμε το συμπεθεριάτικο χαραγμένο στο dna, απ τα γενοφάσκια μας!

Κάτι τέτοια δίνουν λίγη χαρά στις μουντές, βαρετές μέρες μας!
Κι αν έχετε καιρό να ανταμώσετε με καμιά συμπεθέρα σας, ευκαιρία είναι να κάνετε την κίνηση! Προσκαλέστε την για καφέ ή πηγαίντε εσείς :)
Αγαπάμε συμπεθεροκαταστάσεις

Πρωτομαγιά στην Κοζάνη σημαίνει ρυζόγαλο!!!Αμα δεν κάνεις ρυζόγαλο για την 1η του Μάη, φήμες λένε θα έχεις ακόμα Απρίλη!...
30/04/2026

Πρωτομαγιά στην Κοζάνη σημαίνει ρυζόγαλο!!!
Αμα δεν κάνεις ρυζόγαλο για την 1η του Μάη, φήμες λένε θα έχεις ακόμα Απρίλη!

Το ρυζόγαλο γινόταν μιας και τότες είχαν το πρωτόγαλα απ τα ζώα, το πρώτο φρέσκο γαλατάκι μετά τα γεννητούρια των κατσικιών ή αγελάδων ή προβάτων

Το εφτιαχναν σε μεγάλα πλαστικά δοχεία και απο πάνω κεντούσαν την κανέλα (λουλούδια ή ρόμβους)
Το κερνούσαν σε όλη την παρέα που πήγαινε να "πιάσει" τον Μάη στας εξοχάς!

Έγω απ την άλλη, ήθελα να το καλύπτω με κανέλα όσο ήταν ζεστό για να την κάνει πέτσα!!!

Στας Ευρώπας το ρυζογαλάκι θα το βρείς σαν πουτίγκα ρυζιού. Σερβίρετε με φρέσκα φρούτα, κανέλα και μελι.
Στην ανατολή θα το βρεις ψημένο στον φούρνο ( το αγάπησα μολις το έμαθα!!! βάλτο σε μικρά πήλινα και ψήστο στο φούρνο να κάνει κρούστα απο πάνω)
Στην λατινική Αμερική θα το βρεις με σιρόπια καραμέλας, καρύδα, εξωτικά φρούτα
Στην Ινδία σερβίρετε με ξερά φρουτα, ξηρους καρπους, ροδι, βρωμη, σπόρους κλπ

Οπου & όπως το βρεις, το σίγουρο ειναι οτι θα το τιμήσεις!

Δοκιμάστε διάφορες παραλλαγές!
Μπορείτε να βάλετε σοκολάτα ή κακάο ή κορνφλάουερ σοκολάτα
Επίσης σερβίρισμα με μαρμελάδα ή γλυκό κουταλιού
Γεύσεις απο κορν φλάουερ
Αν θέλετε να κάνετε τσαχπινιές, ρίξτε και λίγο ζαχαρούχο ;)

Δείτε εδώ τη συνταγή, γάλα και ρύζι! Κλασσικά και απλά -- > https://www.youtube.com/watch?v=PcZ-j8WDzA8

4 κούπες γάλα {1 λίτρο}
5 κουταλιές της σούπας ρύζι γλασέ{1 φλ}
1 φλιτζάνι νερό
μια ιδέα αλάτι
1,5 κούπα ζάχαρη (και λιγότερο αν δεν θέλετε πολύ γλυκό)
1 βανίλια ή ξύσμα λεμονιού ή ξύσμα πορτοκάλι

Εσείς, θα τον τσακώσετε…. τον Μάη;;; ;)

Καλησπέρα dolmaδάκια!! Τι κάνετε ;Το έχετε πάθει κι εσείς να βάφετε αυγά και να βάφονται και τα χέρια, η κουζίνα, το τρα...
08/04/2026

Καλησπέρα dolmaδάκια!! Τι κάνετε ;

Το έχετε πάθει κι εσείς να βάφετε αυγά και να βάφονται και τα χέρια, η κουζίνα, το τραπέζι και κατά λάθος ο σκύλος ;;

Κάπου ανάμεσα σε μυρωδιές από ξύδι και ζεστά αυγά, κρύβεται όλη η παιδική μας ηλικία…

Η γιαγιά με την ποδιά,
η μαμά να λέει «πρόσεχε μην τα σπάσεις!»,
κι εμείς να διαλέγουμε το πιο κόκκινο αυγό… λες και ήταν τρόπαιο! Λες και το πιο κόκκινο αυγό θα ήταν και το πιο γερό!

Εκτός από αυγά, βάφαμε και αναμνήσεις!
Αναμνήσεις που θυμόμαστε με νοσταλγία και ευχόμαστε να γύριζε ο χρόνος πίσω…

Περισσότερα εδώ—> http://www.dolmadaki.gr/2017/04/blog-post_13.html

Δείτε τους διάφορους τρόπους για να βάψετε τα πασχαλινά αυγά

1. με κρεμμυδόφυλα-->
https://youtu.be/JziMRoVuAlM
2. με χρώματα ζαχαροπλαστικής-->
https://youtu.be/rkQhM0epKvU
3. Περδίκες με χρώματα σκόνη-->
https://youtu.be/pGa_KniTyJI

Εσείς πώς θα τα βάψετε ; Με κλασικές μπογιές ή αλλιώς ;

It is TIIIIIIMMMMEEEEE (με φωνή Mariah Carey)Έφτασε επιτέλους ο καιρός των τσουρεκιών!!Αφράτα, μυρωδάτα, ζουμπουρλούδικα...
04/04/2026

It is TIIIIIIMMMMEEEEE (με φωνή Mariah Carey)

Έφτασε επιτέλους ο καιρός των τσουρεκιών!!
Αφράτα, μυρωδάτα, ζουμπουρλούδικα τσουρεκάκια!

Αγαπώ τσουρέκια, είναι αδυναμία.
Σας έχω πει παλιότερα την ιστορία όταν ήμουν μικρή που έφαγα ένα τσουρέκι γεμιστό και μου έκατσε στο στομάχι.

Το 2018 ήρθα απ τα ξένα να κάνω Πάσχα στην Ελλάδα.
Κάναμε με την μάνα μου τσουρέκια, κουλουράκια, πίτες για να πάρω προμήθειες φεύγοντας μαζί με λάδι, ζυμαρικά, όσπρια και πόσα άλλα.
Τίγκα η παραδοτέα βαλίτσα, ούτε βρακί δεν χωρούσε να απλωθεί!
Ένα τσουρεκάκι όμως, το έβαλα στον σάκο χειραποσκευή για να έχω να τρώω στο ταξίδι.

Έφτασα στο αεροδρόμιο στην Θεσσαλονίκη, παρέδωσα την βαλίτσα (στο τσακ δεν ξεπέρασα τα κιλά) και πήγα να περάσω τον έλεγχο.
Ένοχο ύφος λες και έκρυβα ναρκωτικά ή όπλα, φτάνει η σειρά μου. Περνάει ο σάκος και ορμάνε οι ειδικές δυνάμεις πάνω της.
-"Ανοίξτε παρακαλώ", μου λέει η κυρία. "Έχετε τσουρέκι;"
-Ναι, της λέω, και βγάζω με καμάρι την τσουρεκάρα απ τον σάκο και την κρατούσα σαν το εξκάλιμπερ!
-Απαγορεύονται τα τρόφιμα", μου λέει. "Έχετε κάποιον να το αφήσετε; Είναι κάποιος δικός σας εδώ; Αλλιώς θα πρέπει να το πετάξετε"

Dolmadakia μου, δεν έχω σοκαριστεί τόσο πολύ όσο στο άκουσμα να πετάξω φαί!

Σε νανοσεκόντ έσκισα την μεμβράνη, άρχισα να τρώω το τσουρέκι και να κερνάω τους πάντες.
Κάποιοι πήραν ένα κομματάκι, άλλοι με κοιτούσαν με τρόμο και έφευγαν μακριά.
Έκρυψα και κάτι κομματάκια στις τσέπες απ παντελόνι (τα οποία πέρασαν κανονικά στον έλεγχο)
Ξαναπήγα στην ουρά, πέρασα τον έλεγχο γεμάτη ψίχουλα, κλαμένη γιατί δεν ήθελα να πετάξω το τσουρέκι της μαμάς μου.
Μετά απο 4 ώρες που έφτασα σπίτι μου, το έβγαλα απο μέσα μου! Δεν άντεξα...
Είχα σκάσει καθώς το έφαγα γρήγορα, αμάσητα και μου είχε κάτσει στο στομάχι σαν πέτρα!

Αν το 2018, πρωί Δευτέρας του Πάσχα, ταξιδεύατε απο Θεσσαλονίκη και μια τρελή σας κερνούσε τσουρέκι, εγώ ήμουν :)

Συνταγές θα βρείτε πολλές. Με διαφορετικές αναλογίες ή και τεχνικές. Κάποιες πιο εύκολες, κάποιες θέλουν λίγο κόπο και προσοχή, κάποιες θα σας κάνουν να αναφωνήσετε "τι στα κομμάτια φτιάχνω;"
Εγώ έχω την δική μου και δεν την αλλάζω.
Είναι εύκολη και απλή, χωρίς πού παίδεμα στο ζύμωμα και στο πλάσιμο.
Ίσα ίσα 3 τσουρέκια βγάζει

1 κιλό και 300γρ αλεύρι για τσουρέκια
1 καλουπάκι μαγιά νωπή (30γρ) ή 2 Φάκελάκια Ξερή
1 φλιτζάνι βούτυρο γάλακτος
1,5 φλιτζάνι ζάχαρη
6 αυγά
1 κουταλιά της σούπας ξύσμα πορτοκαλιού
1 κουταλιά κοφτή μαχλέπι
1 φλιτζάνι γάλα
1 κουτ. γλυκού κοφτή αλάτι

Περισσότερα εδώ--> https://youtu.be/W5Vi6NlLuPk

Δοκιμάστε και τις παρακάτω συνταγές:
Τσουρέκια με ζαχαρούχο--> https://youtu.be/n2cj2r1mtyo
Τσουρέκια Ποντιακά (με πατάτα)--> https://youtu.be/0l9BHEASGEk
Σχέδια για τσουρέκια--> https://youtu.be/b-C97xCN1MM

(Φωνή Δέσποινας Μοιραράκη)«Λαγάνα Παραδοσιακή, εύκολη, νόστιμη! Μια συνταγή που θα ζηλέψουν πεθερές-κουνιάδες-νύφες-συνν...
19/02/2026

(Φωνή Δέσποινας Μοιραράκη)
«Λαγάνα Παραδοσιακή, εύκολη, νόστιμη! Μια συνταγή που θα ζηλέψουν πεθερές-κουνιάδες-νύφες-συννυφάδες!! Φτιάξτε την τώρα! Δεν θα βρείτε άλλη καλύτερη!»

Θα ακουστώ και εγώ κλισέ, όπως όλοι, λέγοντάς σας οτι έχω την καλύτερη συνταγή...
Αλλά ρε Dolmadakia μου, την έχω!!
Μια λαγάνα, μαλαγάνα...

👉 https://youtu.be/DJJFEzOXz5Y

Μια λαγάνα που την τρως σκέτη, με ταραμά, με μερέντα, με μαρμελαδα, με βούτυρο-μέλι, με τυρί, με χαλβά, με φασόλια, με καλαμαράκια, με χταποδάκι, ΜΕ ΓΥΡΟ, τοστ με μπεικον-κασέρι κ.α
Και αν είσαι μερακλίδικο Dolmadaki, στο ζυμάρι μέσα (ή έξω) βάλε ελιές, ντομάτες, κρεμμύδι, μυρωδικά !! Ακόμα και σταφίδες!
Μια λαγάνα να την έχεις σαν αρκουδάκι, όπως τα τσουρέκια!

Την λιγουρέυεστε;;;
Ανασκουμπωθείτε και ετοιμάστε την ΤΩΡΑ (φωνή Άδωνη) δες την αναλυτικά εδώ 👉
https://youtu.be/DJJFEzOXz5Y

20 γρ. μαγιά νωπή ή 1 φακελάκι ξερή
1/2 φλ. ζεστό (όχι βραστό!) νερό
2 κουπες νερό
1 κιλό αλεύρι
1 κ.σ. αλάτι
2 κ.σ. ζάχαρη
λίγο σουσάμι

Διάβασε αναλυτικά στο blog 👉 http://www.dolmadaki.gr/2012/09/blog-post_4263.html

Πάλι θα μας τρομοκρατήσουν στις ειδήσεις ότι η τιμή της λαγάνας θα είναι στα ύψη, οπότε προνοήστε και φτιάξτε την!
Θυμάστε τι καλά είμασταν στην καραντίνα, φτιάχναμε ψωμάκια, λαγάνες και κουλούρια;;;

ΜoOd: θα πήγαινα τριήμερο στο Ριο Ντε Τζανεϊρο αλλά δεν έχουν λαγάνες και ταραμά!

Τι κάνετε Dolmaδάκια μου;Τσικνήσατε ψες;;Βούλωσαν οι αρτηρίες απ τα κοψίδια; Απ το λιπάκι της πανσετούλας;;;;!!Σήμερα χω...
13/02/2026

Τι κάνετε Dolmaδάκια μου;
Τσικνήσατε ψες;;
Βούλωσαν οι αρτηρίες απ τα κοψίδια; Απ το λιπάκι της πανσετούλας;;;;!!

Σήμερα χωνεύουμε και προετοιμαζόμαστε για αύριο, Αγίου Βαλεντίνου, μεγάλη η χάρη του! Βοήθειά μας!!

Καλέ έχετε δει πόσο έχουν πάει οι πάστες;;
Πιο φτηνό είναι το μονόπετρο από μια σοκολατίνα με γλάσο και κουκις!!

Για να μη σας βγει ο κούκος αηδόνι, χρονιάρα μέρα, ανασκουμπωθείτε και ετοιμάστε εσείς το γλυκάκι!

14 εύκολες και γρήγορες ιδέες για απλά γλυκάκια να γιορτάσετε την αγάπη!

Εσύ τι προτιμάς;
Σοκολάτα; Κρέμα; Σιροπιαστά;

Δείτε τα εδώ--> https://youtu.be/Oucpc10OJQ4

Και στην τελική ρε φίλη..... να σου πω και κάτι; μην κάνεις τίποτα!
Κράτα τις προτάσεις που σου δίνω για άλλη μέρα!
Μαζί μας θα τα πάρουμε τα λεφτά;
Δεν αξίζεις ΕΣΥ και ΕΓΩ μια πάστα 3,50 ευρώ;;; Την αξίζουμε και με το παραπάνω!
Πάνε διάλεξε γλυκάκι απο το ζαχαροπλαστείο και απόλαυσε το είτε με το ταίρι, είτε μόνη!

Και αν δεν έχεις Βαλεντίνο, ακόμα καλύτερα! Γιόρτασε την ησυχία σου! Γιόρτασε που επιτέλους ήρθε το ΣΚ!

Αλλά αν θες να δημιουργήσεις το σκ και να φτιάξεις κάτι δικό σου, δες εδώ https://youtu.be/Oucpc10OJQ4

Φεβρουάριος, ο τελευταίος μήνας του χειμώνα.Ο τελευταίος μήνας που θα χουχουλιάζεις με τα πιτζαμακια και θα ηρεμείς! Αυτ...
06/02/2026

Φεβρουάριος, ο τελευταίος μήνας του χειμώνα.

Ο τελευταίος μήνας που θα χουχουλιάζεις με τα πιτζαμακια και θα ηρεμείς!

Αυτός ο μήνας μυρίζει κανέλα και ζεστό καφέ.
Αυτός ο μήνας έχει γεύση σουπίτσας, ίσως σούπα μοσχαράκι βραστό με καρότα, πατάτες, σέλινο.
Αυτός ο μήνας αν ήταν γλυκό θα ήταν σίγουρα ή χαλβάς σιμιγδαλένιος ή ρυζόγαλο !!
Σαν κλασσικός Ζυγός δεν μπορώ να αποφασίσω αλλά αυτό που ξέρω σίγουρα είναι ότι και τα δύο τα θέλω ζεστά, με μπόλικη κανέλα και σε ένα μπολάκι να ζεστάνει τα χεράκια μου καθώς χουχουλιαζω στον καναπέ.

Και τα δύο είναι απλά γλυκά, παρηγορητικά, λίγο μελαγχολικά αλλά τρυφερά.
Κρύβουν μια αγάπη και φροντίδα.
Δεν εντυπωσιάζουν, αλλά σε κρατάνε όταν έξω κάνει κρύο και η διάθεση είναι….. μείον!

Είναι πανεύκολες συνταγές, νταξει ίσως στο ρυζόγαλο θέλει να έχεις υπομονή και σκιλς νίντζα για να μη κάψεις το γάλα!

Για τον χαλβά, απλά θυμίσου 1-2-3-4!

1 ποτήρι σπορέλαιο
2 ποτήρια σιμιγδάλι
3 ποτήρια ζάχαρη
4 ποτήρια νερό
ψιλοκομμένες σταφίδες και καρύδια
ξύσμα πορτοκάλι

Σιμιγδαλένιος χαλβάς με σοκολάτα—>
https://youtu.be/zzWT5Fr1mV4

Για το ρυζόγαλο, χωρίς κορν φλάουερ

1 λιτρο γάλα
1 φλ ρύζι γλασέ
1 φλ ζάχαρη
λίγο ζεστό νερό
βανίλια η ξυσμα

https://youtu.be/PcZ-j8WDzA8

Εσείς τι προτιμάτε;
👍🏻 Χαλβάς;
❤️ Ρυζόγαλο;

Address

Kozáni
50100

Alerts

Be the first to know and let us send you an email when ΑγάπαΜε Αν Dolmas posts news and promotions. Your email address will not be used for any other purpose, and you can unsubscribe at any time.

Share