28/05/2026
Τι κάνετε συμπεθέρες μου;
Προσπαθώ να ανακτήσω την παλιά σελίδα, και το υλικό και δεν μπορώ !
2 χρόνια σχεδόν έχει που με χακαρανε και συνεχίζουν τις προσπάθειες και στην νέα σελίδα και στο προσωπικό μου προφίλ!
Καθε μέρα ενημέρωση ότι προσπαθεί να συνδεθεί κάποιος απ το Βιετνάμ!
Με έχουν ταράξει ! Στο τσακ είμαι να πάω Βιετνάμ και να αρχίσω να δέρνω όποιον κρατάει κινητό!!
Οχι τίποτα άλλο, αλλά σας έχασα dolmadakia μου!
Έχασα επαφές που είχα για χρόνια!
Εχασα τα σχόλια μας και τα νέα μας :(
Για να πνίξω τον θυμό μου και τη στεναχώρια μου, είπα να κάνω μια πίτα.
Να ανοίξω τα φύλλα, σαν ένα είδος γιόγκας, και να ετοιμάσω την πίτα κάνοντας ανασουλες χαλάρωσης.
Απ την άλλη όμως, σκέφτηκα και το χάος της κουζίνας με αλεύρια, λάδια, λεκανακια, κλπ και στο τσακ ήμουν να αρπάξω τον πλάστη, σαν νίντζα, και να πάω Βιετνάμ !
Γιαυτό ανασκουμπώθηκα και ετοίμασα μια εύκολη πίτα, με φύλλο κρούστας.
Μια πατσαβουροπιτα αλμυρή ή αλλιώς τσαλακωτή τυρόπιτα που γίνεται εύκολα και γρήγορα 🙂
Το μυστικό συστατικό είναι η σόδα, για να είναι αφράτη!
3 ΜΕΓΑΛΑ ΑΥΓΑ
1 ΚΕΣΕΔΑΚΙ ΓΑΟΥΡΤΙ
ΑΛΑΤΙ ΠΙΠΕΡΙ ΡΙΓΑΝΗ
1 ΤΕΝΕΚΕΔΑΚΙ ΣΟΔΑ Η ΑΝΘΡΑΚΟΥΧΟ ΝΕΡΟ
ΤΥΡΙ ΦΕΤΑ 300-400ΓΡ
1 ΠΑΚΕΤΟ ΦΥΛΛΟ ΚΡΟΥΣΤΑΣ (10 ΦΥΛΛΑ)
ΛΙΓΟ ΒΟΥΤΥΡΟ ΚΑΙ ΛΑΔΙ ΓΙΑ ΤΑ ΦΥΛΛΑ
ΨΗΣΙΜΟ ΣΤΟΥΣ 180 ΒΑΘΜΟΥΣ, ΑΝΤΙΣΤΑΣΕΙΣ, ΓΙΑ 30-40 ΛΕΠΤΑ ΝΑ ΡΟΔΙΣΕΙ
περισσότερα εδώ--> https://youtu.be/0jQTwWG3lxE
Την ετοίμασα στο τσακ μπαμ. Ενα μπωλ λέρωσα για το μίγμα και το ταψί!
Εννοείτε δεν χαλάρωσα και αγχώθηκα και για το ψήσιμο, και για τις θερμίδες !
Αναγκάστηκα θα βγω για ψώνια και κοκτέιλζ και θα βάλω και λίγη πιτούλα στο αλουμινόχαρτο για να τσιμπολογήσω μαζί με το μοχιτο, για να μη με πειράξουν τα χορτάρια που έχει μέσα !
Αποθηκεύστε τη συνταγή και δοκιμάστε την!!
Και αν θέλετε, αφήστε κάνα σχόλιο ή προσκαλέστε συμπεθέρες στην σελίδα :)