20/06/2026
又去返San Sebastián 😆😆 到埗第一間食嘅Pintxos (係San Sebastián 佢哋叫Pintxo,唔係叫Tapas) 太好食喇!尤其欣賞幾樣:佢個串辣椒橄欖鹹魚仔,太過癮了!又鹹香又辣又酸酸哋,好開胃,真係估唔到咁好味!👍🏻👍🏻 跟著係個蛋奄列,唔好睇佢普普通通裏面只有少少蔥同洋蔥,但係整得非常非常嫩滑好味,煎得又夠香口,好有蛋香,真心好想再食多次!🤤🤤 Calamari 炸魷魚,同平時食意大利菜嗰種好唔同,更加鬆脆,魷魚嫩滑,有鹹鮮香味,超正😋😋 其他Pintxos都好好味😋,食完行出門口先見到原來係米之蓮推介👏🏻👏🏻 That’s why…. 😆😆😆😋😋😋