11/06/2026
في نهاية يوم جميل من أيام مبادرة بنت مصر وأم واعية، حابة أشكر كل شخص تعب واجتهد علشان المبادرة دي تخرج بالشكل المشرف ده. شكراً لكل أم وكل بنت كانوا جزء من الرحلة دي، اتعلمنا من بعض وضحكنا وشجعنا بعض. ربنا يديم المحبة والوعي، و احب اشكر جدا دكتور سوزان جعفر و استاذة وفاء جعفر القائمين علي مؤسسة سيدتي ربنا يجعل كل خطوة بتعمولها سبب في خير كبير لبناتنا وأسرنا ومجتمعنا. شكراً من القلب، ويارب تكون دي بداية لمبادرات ونجاحات أكتر." ❤️🌷