22/06/2026
ΞΕΡΕΤΕ ΌΤΙ ΤΏΡΑ ΜΕ ΤΗΝ ΖΕΣΤΗ ΜΠΟΡΕΊΤΕ ΝΑ ΈΧΕΤΕ ΤΣΟΥΡΈΚΙΑ ΣΤΟ ΠΙ ΚΑΙ ΦΙ??
ΕΎΚΟΛΑ ΓΡΉΓΟΡΑ ΚΑΙ ΠΕΝΤΑΝΌΣΤΙΜΑ ΧΩΡΊΣ ΜΊΞΕΡ ΘΑ ΦΟΥΣΚΏΣΟΥΝ ΑΜΈΣΩΣ ΜΕ ΤΟΣΗ ΖΈΣΤΗ ΠΟΥ ΈΧΟΥΜΕ !!!
ΟΡΊΣΤΕ Η ΣΥΝΤΑΓΉ ΜΟΥ
Τσουρεκια χαμηλών υδαταθράκων /low carb της Tina Sintages KETO/lowcarb/Tinas World
Χωρίς μίξερ χωρίς ζύμωμα μοσχομυριστά με υπέροχες ίνες!!!
Πριν ξεκινήσω τη συνταγή μου σας δίνω ορισμένες συμβουλές για να έχετε επιτυχία 100%
1. Χρησιμοποιήστε ταψί με ψηλό πάτο για το ψήσιμο των τσουρεκιών Εγώ τα έψησα στο ταψί για πίτες
2. Πριν πλέξετε τα κορδόνια στρίψτε τα αρκετά Ετσι θα έχετε υπέροχες ίνες!!
3. Για να φουσκώσουν περισσότερο τα τσουρέκια σας πλέξτε τις πλεξούδες χαλαρά
Υλικά
Όλα τα υλικά μας πρέπει να είναι σε θερμοκρασία δωματίου
Το γάλα και το νερό πρέπει να είναι χλιαρα δεν πρέπει να καίνε γιατί δεν θα μπορέσει να ενεργοποιηθεί η μαγιά
4 αυγά, 900 γραμμάρια αλεύρι ζέας, πέντε κουταλιές της σούπας στέβια - ερυθριτόλη, μισό ποτήρι χυμό πορτοκαλιού, ξύσμα από ένα πορτοκάλι, 180 γραμμάρια γάλα κατσικίσιο ΧΛΙΑΡΌ, 80 γραμμάρια βούτυρο κατσικίσιο, δύο ξερες μαγιές, 5 σταγόνες βανίλια, ένα κουταλάκι του γλυκού μαχλέπι, μία πρέζα στέβια- ερυθριτόλη, μία πρέζα αλάτι, μισο ποτήρι νερό ΧΛΙΑΡΌ, 1 ασπράδι αυγού για το άλειμμα
Σε μπολ ρίχνω τη μαγιά και προσθέτω το χλιαρό νερό Δοκιμάστε το νερό με το δάχτυλό σας ώστε να είναι χλιαρό για να μπορέσει να ενεργοποιηθεί η μαγιά Διαλύω τη μαγιά και ρίχνω μία πρέζα στέβια Ανακατεύω και ρίχνω λίγο από το αλεύρι μου μέχρι να γίνει χυλός Σκεπάζω το μπολ με μεμβράνη μέχρι να διπλασιαστεί σε όγκο.
Σε ένα άλλο μπολ ρίχνω τα αυγά και τη στέβια Ανακατεύω καλά και προσθέτω τη βανίλια , το μαχλέπι ,το χυμό και το ξύσμα από το πορτοκάλι. Όταν η μαγιά μου είναι έτοιμη ζεσταίνω το γάλα ( προσοχή χλιαρό)!!!
Ρίχνω το γάλα στο μείγμα μου με τα αυγά και ανακατεύω.
Στο μπολ που έχω το αλεύρι ρίχνω μία πρέζα αλάτι και ανακατεύω Στο κέντρο κάνω μία λακκούβα ρίχνω τη μαγιά και το μείγμα με τα αυγά σιγά-σιγά και ανακατεύω με το χέρι.
Δεν ζυμώνω δυνατά!! Σιγά-σιγά αναδιπλώνω τη ζύμη.
Ρίχνω το βούτυρο που πρέπει να είναι χλιαρό γύρω από τα αλεύρι σιγά-σιγά και διπλώνω από έξω προς τα μέσα
Σε αυτό το στάδιο θα δείτε ότι η ζύμη κολλάει στα χέρια μην φοβηθείτε γι αυτό!!!
Κλείνω καλά το μπολ μου με μεμβράνη.
Το τυλίγω σε κουβέρτα να είναι ζεστό!!
Το ζυμάρι μου πρέπει να διπλασιαστεί σε όγκο
Όταν φουσκώσει ρίχνω λίγο αλεύρι στον πάγκο εργασίας βάζω τη ζύμη μου την χωρίζω σε δύο ίσα μέρη και το κάθε μέρος σε τρία μπαλάκια
Από το κάθε μπαλάκι βγάζω 3 κορδόνια τα οποία τα στρίβω για να κάνουν ίνες τα τσουρέκια μου και τα πλέκω.
Βάζω λαδόκολλα στο ταψί τοποθετώ τα τσουρέκια μου και τα αφήνω να φουσκώσουν σκεπασμένα με μία πετσέτα για μισή ώρα
Σε αυτό το διάστημα προθερμαίνω το φούρνο μου στους 180 βαθμούς στον αέρα
Αλειφω με το ασπράδι του αυγού μόνο (να αποφύγετε τον κρόκο γιατί μας ξεγελάει και μας δίνει χρώμα και θεωρούμε ότι έχουν ψηθεί τα τσουρέκια μας)
Στο τέλος ρίχνω σουσάμι και ψήνω τα τσουρέκια μου για 45 λεπτά περίπου ( όσο ψήνονται δεν ανοίγω το φούρνο )
Στα 45 λεπτά βάλτε ένα μαχαίρι και δείτε ότι έχει ψηθεί το εσωτερικό τους
Όταν τα τσουρέκια μου κρυώσουν εντελώς τα τυλίγω με μεμβράνη
Μπορείτε να τα αποθηκεύσετε και στον καταψύκτη
Σας εύχομαι καλή επιτυχία 💓💓💓