Fishymama.cooking

Fishymama.cooking 自女兒鯇魚出世,希望能以⬇️添加劑為目標,為她製作健康又美味的食物。

之前幫襯朋友公司買左包春雞髀,今日先拎出嚟煮,原來佢公司嘅春雞髀咁好食🤤~·~·~·~·~·~·法式忌廉春雞髀材料春雞髀 6件
蘑菇 1盒
洋蔥 半個
雞湯 100ml
白酒 100ml
淡忌廉 100ml
醃料鹽 適量
黑胡椒碎 適量準備...
30/05/2026

之前幫襯朋友公司買左包春雞髀,今日先拎出嚟煮,原來佢公司嘅春雞髀咁好食🤤

~·~·~·~·~·~·
法式忌廉春雞髀

材料
春雞髀 6件
蘑菇 1盒
洋蔥 半個
雞湯 100ml
白酒 100ml
淡忌廉 100ml

醃料
鹽 適量
黑胡椒碎 適量

準備
1. 先洗淨雞件,印乾水份,用撒鹽醃約30分鐘。
2. 洋蔥切碎
3. 如果蘑菇較大,可切半。

做法
1. 先用橄欖油起鍋,將雞件表面煎至金黃色(不用全熟) ,將雞件拿起備用。
2. 因煎雞髀時會滲油,可原鑊加入洋蔥,如鑊中的油不足夠,才加橄欖油,炒香洋蔥至金黃色,再下蘑菇炒至軟身。
3. 加入白酒,當白酒煮剩一半,便可加入雞湯,將雞件放回鍋中,上蓋用中火煮大約15分鐘。
4. 開蓋,下淡忌廉,再煮5分鐘收汁,再按個人喜好加點鹽或胡椒。

#法式忌廉春雞髀

之前幫襯朋友公司買左包春雞髀,今日先拎出嚟煮,原來佢公司嘅春雞髀咁好食🤤~·~·~·~·~·~·法式忌廉春雞髀材料春雞髀 6件
蘑菇 1盒
洋蔥 半個
雞湯 100ml
白酒 100ml
淡忌廉 100ml
醃料鹽 適量
黑胡椒碎 適量準備...
30/05/2026

之前幫襯朋友公司買左包春雞髀,今日先拎出嚟煮,原來佢公司嘅春雞髀咁好食🤤

~·~·~·~·~·~·
法式忌廉春雞髀

材料
春雞髀 6件
蘑菇 1盒
洋蔥 半個
雞湯 100ml
白酒 100ml
淡忌廉 100ml

醃料
鹽 適量
黑胡椒碎 適量

準備
1. 先洗淨雞件,印乾水份,用撒鹽醃約30分鐘。
2. 洋蔥切碎
3. 如果蘑菇較大,可切半。

做法
1. 先用橄欖油起鍋,將雞件表面煎至金黃色(不用全熟) ,將雞件拿起備用。
2. 因煎雞髀時會滲油,可原鑊加入洋蔥,如鑊中的油不足夠,才加橄欖油,炒香洋蔥至金黃色,再下蘑菇炒至軟身。
3. 加入白酒,當白酒煮剩一半,便可加入雞湯,將雞件放回鍋中,上蓋用中火煮大約15分鐘。
4. 開蓋,下淡忌廉,再煮5分鐘收汁,再按個人喜好加點鹽或胡椒。

#法式忌廉雞 #法式忌廉春雞髀 #春雞髀 #法國春雞 #白酒 法式 忌廉 食譜 fricasséedepoulet chickenfricassee coqueletleg springchickenleg
coquelet springchicken wine french creamy recipe fishymamacooking

又係考試週美食🤭我囡最鐘意嘅蜜糖雞翼,今次佢話唔要單骨,唔剪開靚啲喎😬~·~·~·~·~·~·芝麻蜜糖雞翼材料雞翼 12隻蜜糖 2湯匙芝麻 適量醃料鹽 1茶匙糖 1.5茶匙老抽 1茶匙麻油 1茶匙生抽 2茶匙做法1. 雞翼解凍後印乾水,把雞...
08/11/2025

又係考試週美食🤭我囡最鐘意嘅蜜糖雞翼,今次佢話唔要單骨,唔剪開靚啲喎😬

~·~·~·~·~·~·
芝麻蜜糖雞翼

材料
雞翼 12隻
蜜糖 2湯匙
芝麻 適量

醃料
鹽 1茶匙
糖 1.5茶匙
老抽 1茶匙
麻油 1茶匙
生抽 2茶匙

做法
1. 雞翼解凍後印乾水,把雞翼剪開兩邊
2. 加入所有醃料,醃30分鐘
3. 平底鑊加油,以中大火燒熱後,加入所有雞翼
4. 炒的過程盡量煎香雞翼每一面,炒約5分鐘
5. 閂蓋轉中小火多煮5分鐘
6. 加入蜜糖炒勻,炒至醬汁杰身,即可上碟
7. 最後撒上已炒香的白芝麻即成

#蜜糖雞翼 #蜜糖 #雞翼 #雞翼控 #非焗爐焗製 #10分鐘 #簡易食譜 #懶人食譜 #食譜

一樣嘢整得多就會覺得悶,所以我鐘意試新口味,上次除咗滿足個女做原味蕨餅,仲試整左芝麻味,一試就成功了😆~·~·~·~·~·~·芝麻蕨餅 (約20粒)材料:蕨粉 50g芝麻醬 25g冷水 80ml原糖 32g熱水 115ml已烘芝麻粉 25g...
01/11/2025

一樣嘢整得多就會覺得悶,所以我鐘意試新口味,上次除咗滿足個女做原味蕨餅,仲試整左芝麻味,一試就成功了😆

~·~·~·~·~·~·
芝麻蕨餅 (約20粒)

材料:
蕨粉 50g
芝麻醬 25g
冷水 80ml
原糖 32g
熱水 115ml
已烘芝麻粉 25g

做法:
1. 先預備淺盤,舖上牛油紙,把芝麻粉面撒在淺盤上,備用;
2. 蕨粉加入室溫水,攪拌成粉漿,備用;
3. 原糖、芝麻醬與熱水攪拌至糖完全溶化,隨即倒入易潔鑊,並加入(2)的蕨粉水
4. 以中火攪伴,粉漿出現小粉塊時,調至小火,並繼續攪拌
5. 煮至9成的粉糰變成透明,便可以關火,利用餘溫,攪拌至完全透明
6. 完成後,把整個粉團倒在撒了芝麻粉的盤裡,用匙把盤邊的芝麻粉散在粉團上,用刮板𠝹成小粒,撈勻,好讓每粒小粉團都舖上一層的芝麻粉,隨即可上碟食用

#蕨餅 #芝麻蕨餅 #蕨粉 #富澤蕨粉 #富澤商店 #芝麻粉 #九鬼芝麻粉 #九鬼 #芝麻醬 #鯉魚門紹香園芝麻醬 #甜品 #日式甜點 #食譜 #甜品食譜

考試週,我囡話想食蕨餅,魚爸同佢溫習嘅時候,我去整下午茶就perfect~·~·~·~·~·~·蕨餅 (約20粒)材料:蕨粉 50g室溫水 80ml原糖25g熱水115ml黄豆粉15g做法:1. 先預備淺盤,舖上牛油紙,黄豆粉過篩撒在淺盤上...
29/10/2025

考試週,我囡話想食蕨餅,魚爸同佢溫習嘅時候,我去整下午茶就perfect

~·~·~·~·~·~·
蕨餅 (約20粒)

材料:
蕨粉 50g
室溫水 80ml
原糖25g
熱水115ml
黄豆粉15g

做法:
1. 先預備淺盤,舖上牛油紙,黄豆粉過篩撒在淺盤上,備用;
2. 蕨粉加入室溫水,攪拌成粉漿,備用;
3. 原糖與熱水攪拌至糖完全溶化,隨即倒入易潔鑊,並加入(2)的蕨粉水
4. 以中火攪伴,粉漿出現小粉塊時,調至小火,並繼續攪拌
5. 煮至9成的粉糰變成透明,便可以關火,利用餘溫,攪拌至完全透明
6. 完成後,把整個粉團倒在撒了黃豆粉的盤裡,用匙把盤邊的黄豆粉散在粉團上,用刮板𠝹成小粒,撈勻,好讓每粒小粉團都舖上一層薄薄的黄豆粉,隨即可上碟食用

📣此食譜較淡味,喜歡甜食者可自行加糖,或淋上黑糖漿,更顯風味😀

#蕨餅 #原味蕨餅 #富澤蕨粉 #富澤商店 #黄豆粉 #甜品 #日式甜點 #下午茶 #食譜 #甜品食譜 #30分鐘食譜

打風嗰日除左煮左餐飯之外,仲整左巴斯克蛋糕,自從上次做過原味配方,做到我最滿意嘅質感,我就好想試吓其他味,可惜風假第一日忙碌工作,搞到唔能夠整定第二日風假食,唔緊要,只要做完出嚟有人欣賞就心花怒放🥰~·~·~·~·~·~·開心果巴斯克蛋糕 ...
28/09/2025

打風嗰日除左煮左餐飯之外,仲整左巴斯克蛋糕,自從上次做過原味配方,做到我最滿意嘅質感,我就好想試吓其他味,可惜風假第一日忙碌工作,搞到唔能夠整定第二日風假食,唔緊要,只要做完出嚟有人欣賞就心花怒放🥰

~·~·~·~·~·~·
開心果巴斯克蛋糕 (6吋)

材料
忌廉芝士280g
砂糖70g
全蛋3隻
蛋黃1隻
淡忌廉200ml
開心果醬 70g
粟粉10g

做法
1. 將忌廉芝士及砂糖放進碗裡,以刮刀攪拌至軟滑。呈現軟滑的狀態後,將蛋分成三次加入,逐次攪拌均勻
2. 然後加入開心果醬,攪拌均勻後,再加入淡忌廉攪至均勻
3. 最後加入已篩的粟粉
4. 倒入蛋糕模,以250°C焗 22分鐘。
5. 待冷卻後放雪櫃,隔天享用。

✅ 出爐後須即時脫模,否則模邊會持續讓蛋糕加熱
❎ 此食譜不宜再減糖,會影響燶面程度

#開心果巴斯克 #巴斯克蛋糕 #半溶巴斯克 #芝士蛋糕 #開心果 #開心果控 #不敗食譜 #簡易食譜 #甜品

今晚風餐由魚媽負責,見有段時間冇煮意粉,隨時都整到,我家常備雪藏蝦仁同蜆,又有牛奶芝士,基本材料已齊,開工😉~·~·~·~·~·~·白汁大蝦意粉 (3人份)材料蝦仁 9隻意粉 300g牛油 15g麵粉 15g牛奶 250ml忌廉 40ml巴...
24/09/2025

今晚風餐由魚媽負責,見有段時間冇煮意粉,隨時都整到,我家常備雪藏蝦仁同蜆,又有牛奶芝士,基本材料已齊,開工😉

~·~·~·~·~·~·
白汁大蝦意粉 (3人份)

材料
蝦仁 9隻
意粉 300g
牛油 15g
麵粉 15g
牛奶 250ml
忌廉 40ml
巴馬臣芝士 40g
鹽 適量

準備:
意粉:建議根據包裝說明的時間,減2分鐘加鹽煮軟,撈起後,以凍水清洗,因為餘溫會令意粉越來越淋,要洗至沒有溫度,備用
蝦仁:解凍後印乾,用橄欖油煎香

做法
1. 平底鑊加牛油,以中小火煮溶後,加入過篩麵粉
2. 當完全混合後,加入牛奶,轉至中火
3. 煮至有輕微泡泡,加入意粉及蝦仁
4. 醬汁煮至半乾,加入忌廉、芝士及適量的鹽
5. 撈勻,還有點濕潤,隨即可上碟
6. 最後撒上香草、芝士粉或黑椒

#白汁蝦仁意粉 #雪藏蝦 #自製白汁 #白汁 #風餐 #20分鐘料理 #簡易食譜 #食譜

[throwback 27/7]一口氣上了兩個共3天Oldman的課程,對酥皮完全不懂的我,一直認為酥皮難以拿捏,今次終於選定了Oldman的課,報名之後,一直好期待,唔單止學到手擀牛角包,仲有好多款酥皮製作,課程同時會教basic sou...
12/08/2025

[throwback 27/7]
一口氣上了兩個共3天Oldman的課程,對酥皮完全不懂的我,一直認為酥皮難以拿捏,今次終於選定了Oldman的課,報名之後,一直好期待,唔單止學到手擀牛角包,仲有好多款酥皮製作,課程同時會教basic sourdough,我先開始明白多少少techni,唔怪得之前總係做得唔夠靚🥹下一步係要入返部廚師機,擀麵團可以摼返唔少功夫💪🏻

#老師真的教得好好

今日去左學整包—海苔粟米濃湯麵包,因為之前嗰一間麵包舖食過一款粟米包好好味,雖然呢個粟米味唔同嗰個,但我從未試過一個咁軟熟嘅包,好開心今日學到新嘢,Sarah 係我其中一個欣賞嘅導師🫶🏻我嘅手勢做極都唔好,佢好比心機教我同鼓勵我☺️ #要比...
28/06/2025

今日去左學整包—海苔粟米濃湯麵包,因為之前嗰一間麵包舖食過一款粟米包好好味,雖然呢個粟米味唔同嗰個,但我從未試過一個咁軟熟嘅包,好開心今日學到新嘢,Sarah 係我其中一個欣賞嘅導師🫶🏻我嘅手勢做極都唔好,佢好比心機教我同鼓勵我☺️
#要比心機練習

考試週,本來個囡想食戚風蛋糕,但屋企冇奶,成機偷懶唔整,不過今晚補煮返個囡最鐘意嘅蜜糖單骨雞翼🤭~·~·~·~·~·~·芝麻蜜糖單骨雞翼材料雞翼 16隻蜜糖 2湯匙芝麻 適量醃料鹽 1.5 茶匙糖 2茶匙老抽 1茶匙麻油 1茶匙生抽 1湯匙...
25/05/2025

考試週,本來個囡想食戚風蛋糕,但屋企冇奶,成機偷懶唔整,不過今晚補煮返個囡最鐘意嘅蜜糖單骨雞翼🤭

~·~·~·~·~·~·
芝麻蜜糖單骨雞翼

材料
雞翼 16隻
蜜糖 2湯匙
芝麻 適量

醃料
鹽 1.5 茶匙
糖 2茶匙
老抽 1茶匙
麻油 1茶匙
生抽 1湯匙

做法
1. 雞翼解凍後印乾水,把雞翼剪開兩邊
2. 加入所有醃料,醃30分鐘
3. 平底鑊加油,以中大火燒熱後,加入所有雞翼
4. 炒的過程盡量煎香雞翼每一面,炒約5分鐘
5. 閂蓋轉中小火多煮5分鐘
6. 加入蜜糖炒勻,炒至醬汁杰身,即可上碟
7. 最後撒上已炒香的白芝麻即成

#蜜糖雞翼 #蜜糖 #雞翼 #雞翼控 #非焗爐焗製 #10分鐘 #簡易食譜 #懶人食譜 #食譜

Address

香港銅鑼灣禮頓道9-11號合誠大廈13樓
Hong Kong
000000

Website

Alerts

Be the first to know and let us send you an email when Fishymama.cooking posts news and promotions. Your email address will not be used for any other purpose, and you can unsubscribe at any time.

Contact The Business

Send a message to Fishymama.cooking:

Share