07/04/2025
בואו, אני רוצה לעשות לכם סדר במה כן ומה לא מוסרים.
כן, שוב אנחנו בשיא עונת בואו ניפתר , נמסור , נעשה טוב לסביבה והבית שלי אולי ייראה פחות עמוס.
הכוונה מעולה!
אבל….
😏- בואו נודה לא כל בגד חפץ ראוי כבר לעבור למישהו אחר , זה בסדר אם הבד שחוק, והכלי סדוק ולזרוק👍🏼
🤔- זה בסדר אם אתם כבר לא קוראים והילדים מזמן כבר לא צריכים אטלס ישן, או כרכי קסוטו,
לתרום לספריה שכונתית, עמדות קריאה שצצו במקומות שונים.
וגם לפח מחזור נייר זה בסדר כשאין קונה.
😀-למכור זה מעולה, לא יזיק לעשות כמה שקלים על הדרך, אבל תבדקו שהסכום שמבקשים הוא פרופורציונלי למוצר , ובאמת זה ראוי למכירה!
🤔-ותכלס כשאתם כבר הולכים לקנות או האצבע על הסל קניות באתרים, תבדקו בארונות צריך או לא?!
אולי באמת מישהו מוסר כזה בקבוצות המסירה.
הכנסתם חפצים תדאגו להוציא.
☺️-מדגדג לכם השופינג, תעשו הפסקה, וצאו להליכה קלה תחליפו אוירה.
וכמובן אני פה, מגיעה אם האנרגיות שלי והשאלות הנכונות לפינוי וסידור חפצים בצורה הגיונית , בהומור , ובאמת לפנות גם מקום בבית וגם שינויים קטנים בתודעה .
וכן משהו שבור, קרוע, אקונומיקה , חולצות סיום קורס-לפח🤷♀️
#סידורארונות #סידורבתים #ארגוןהבית #פינויחפצים #סידורמטבח #חדרשינההורים #סדרוארגון #סדרבבית