26/02/2026
מרץ מתקרב ואנחנו פותחות קורס בימי שישי בבוקר!
הזדמנות מושלמת וכיפית לצאת רגע מהשגרה, לגעת בחומר וליצור בידיים.
הקורס בן 5 מפגשים, כל מפגש כשעתיים וחצי ובו נכיר את החומר הקרמי, את טכניקות העבודה השונות- על הגלגל ובבניית יד, נתנסה בלישה ומרכוז, ניצור כלים ונצבע בגלזורות. המפגשים הם אינטימיים - עד 6 משתתפים בליווי צמוד.
הקורס יפתח ב- 13.3, ימי שישי בשעות הבוקר 09:30-12:00
לשאלות ופרטים נוספים אפשר לפנות לאופק במספר
0526227539 🤍