16/10/2024
Drygt en vecka kvar tills vi har Källeruds Gårdsloppis!
Maken rensar i garaget och på logen och det är så mycket som man inte kan ha kvar när man flyttar! Hur mycket har vi inte sparat, under årens lopp och då har det hamnat på vinden eller ute på logen!
Vi tycker det är bra med återbruk, då någon annan får glädje av sakerna! Vem älskar inte loppisar 😉
Drängstugan är öppen, där det finns chans till fynd också!
Så det är många ställen att kika runt i, logen plus två garage!
Varmt Välkomna!
Har lovat skriva här på Drängstugans sida när vi skulle ha gårdsloppisen!
Ni ser mer under evenemang Källerud Gård på Facebook!
Annars skickar ni bara ett meddelande!
Öppet 10-15 26-27 okt