23/06/2026
Hemma igen❤️ Lunginflammationen ville inte ge med sig så det blev till att få lite extra hjälp från Region Skåne. Efter några dygn på Ängelholms sjukhus hoppas jag nu stå på egna ben. Medicin, återhämtning, familj och lite härliga beställningar från mina fantastiska kunder så kommer jag snart att vara tillbaka i arbete igen. Var rädda om er, det kan vända snabbt från stark till hjälplös. ❤️