30/05/2026
StortTack 🥰
Till alla er som kom och besökte oss i Verkstan idag🤗 och alla ni som besökt oss under våren🥰
Så många fantastiska och trevliga möten och samtal vi har haft❤️
Nu stänger vi igen Verkstan och tar ett långt ”sommarlov”☀️
Vi meddelar här när det blir dags att slå upp portarna igen🥰
Stooor Kram ❤️
Ewa & Gerd 🌼🌼🌼