26/08/2024
Lägger in lite bilder på vad som hänt i min "glas- och nagelvärld" under sommaren och hösten....det har varit Dansvecka och Kultur i Tiomilaskogen och även målning av priser till Brukshundklubben och privata gåvor till min svågers 50-årskalas! Du kan beställa din personliga present av mig via PM eller SMS, skicka bilder om du vill att jag målar av ett motiv; det kan vara djur, byggnader m.m. En del glas på bilderna, finns det fortfarande kvar i lager av åxå, ifall du behöver en snabb present! Kurbits-glasen, oliv-cocktail och björkglasen är populära! Tar några dagar att få klara, om du beställer idag! Välkommen! Målar Kristina