08/06/2026
Show and tell blev succé! 🤩🥳👌🏼
När gårdagens begivenhet var över, kände jag en sån enorm tacksamhet! 🙏🏼😌
Stort TACK till ALLA som var här och gjorde denna stund till den fantastiska eftermiddag som det blev! TACK för den fina presenten som jag fick! 🎁🙏🏼🥹
Litet tack även till 🌞 som valde att titta fram precis klockan tre. 👍🏼😅
Ni som inte kunde komma, får njuta av dessa bilder. 😍 Inte samma sak som att vara här på riktigt, men bättre med en glimt av eftermiddagen än inget alls. 😊
Tyvärr dog mitt batteri, så jag tog endast ett par bilder själv. Tur jag har så fina människor omkring mig, som hjälpte mig att ta bilder. 🥰
Efter all oro och vånda (ja, det är ju så jag håller på 🙄😅)inför igår, så kan jag nu andas ut.
Vi hade så otroligt trevligt och det var så inspirerande. Gladast av alla var väl jag, eller kanske som gick härifrån som vinnaren av ”händerna på täcket” - vårat gemensamma projekt här i butiken. 🏆💝
Nya gemensamma projekt har nu startats upp i form av ett jultäck, samt fortsatt insamling av ”orphan blocks” för lottdragning framöver.
Nu ser jag fram emot att sy ännu mer, efter all inspiration! 😜
Hoppas att vi ses på mina sycaféer i sommar. För att anmäla dig, så skicka ett sms till:
0707-786388
Kram Caroline 🤗💕