01/09/2025
Storyde kalmasın dediniz , ben de buraya taşıdım.♥️
Bugün yeni yaşıma giriyorum. Her şeyin istediğimiz gibi gitmediği zamanlarda bile umutla tutunmayı, bazen bırakmayı, bazen yeniden başlamayı… Güçlü olmayı, kırılgan olmayı, sevmeyi, affetmeyi… Hepsini içimde biriktirdim. Düşe kalka, gülerek,, öğrenerek geldim bugüne.
Yaş aldıkça fark ediyorum ki aslında en değerli şey; kalpte taşıdıklarımız. Sevgiler, dostluklar, güzel anılar, üretmenin verdiği mutluluk. Geriye dönüp baktığımda, yorulduğum anlar kadar kalbime iyi gelen anlar da biriktirmişim. Ve iyi ki hepsi olmuş, çünkü bugün olduğum halim o parçaların toplamı.
Yeni yaşım için kendime büyük dileklerim yok. Sadece olduğum gibi kalmak istiyorum. Kahkahalarımla, gözyaşlarımla, hatalarımla, denemelerimle… Daha çok gülmek, daha çok sevmek, daha çok üretmek, hayallerimi ertelemeden yaşamak istiyorum.
Ve en önemlisi; yanımda olan, sevgisini hissettiren, bir şekilde yoluma dokunan herkese teşekkür ediyorum. Çünkü bu yol, birlikte yürüdükçe anlamlı.
Hoş geldin yeni yaşım. Hoş geldin Eylül. Hazırım, bakalım neler getireceksiniz bana…
Yaş aldım belki ama ruhum hâlâ 20’lerde takılıyor. 🌿